ARTVİN ARHAVİ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ARALIK 2015 ENGELLİ ÖĞRETMEN ALIMI DUYURUSU

ARALIK 2015 ENGELLİ ÖĞRETMEN ALIMI DUYURUSU

Engelli öğretmen alımı, 2014 yılında yapılan Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavına katılan adaylar arasından EKPSS puanı üstünlüğüne göre ve 150 kontenjana olmak üzere,07/02/2014 tarihli ve 28906 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik hükümleri ile 17/04/2015 tarihli ve 29329 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği hükümlerine göre yapılacaktır.

             Adaylarda, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartların yanında;

1- Türk vatandaşı olmak (Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti vatandaşları için Türk vatandaşıolma şartı aranmayacaktır.),

2-Lisans mezuniyeti, Talim ve Terbiye Kurulunun öğretmenliğe atanacakların tespitine ilişkin kararına uygun olmak,

3- Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz YüksekLisans ya da Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programındanbirini başarıyla tamamlamış olmak,

4- Yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim KuruluBaşkanlığınca, yükseköğrenimlerinin ve/veya pedagojik formasyon belgelerinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya                              programlarına denkliği kabul edilmiş olmak,

5- 2014 yılında yapılan Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavına(EKPSS) katılmış olmak,

6- Devlet memurluğundan veya öğretmenlik mesleğinden çıkarılmayı gerektiren bir ceza almamış olmak,

7- Öğretmenliğe daha önce atandığı hâlde görevine başlamamış olanlar bakımından, başvuru tarihinin son günü itibarıyla atama tarihinden itibaren 1 (bir) yıllık bekleme süresini doldurmuş olmak,

8- Sağlık nedeniyle görevine son verilenler hariç olmak üzere,adaylık dönemi içinde görevine son verilenler bakımından, görevden ayrıldıklarıtarih ile başvurunun son günü itibarıyla 3 (üç) yıllıkbekleme süresini doldurmuş                  olmak, özel şartları aranacaktır.

Adaylar, başvurularını http://mebbis.meb.gov.tr veya http://ikgm.meb.gov.tr adreslerinde yer alan Elektronik Başvuru Formunu doldurmak suretiyle 7-11 Aralık 2015 tarihleri arasında yapacak; başvuru formunun çıktısını, istenen belgelerle birlikte il millî eğitim müdürlüklerine onaylattıracaktır.

Başvuruda adaylardan,lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesi, pedagojik formasyon ve 2014 yılı EKPSS sonuç belgesi ile engelli sağlık kurulu raporu istenecek;ayrıca,hâlen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışıp çalışmadıklarına ilişkin beyanları alınacaktır.

Kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan adaylardan başvuru esnasında muvafakat belgesi istenmeyecek;ancak ataması yapılanlar, göreve başlama işlemleri esnasında bu belgeyi ibraz edecektir.

Geçerli başvuru sahibi adaylar EKPSS puanı üstünlüğüne göre sıralanacak; atamalar,Bakanlığın belirleyeceği tarihte adayların tercih etmiş oldukları illere ilan edilen kontenjan sınırlılığında EKPSS puanı üstünlüğüne göreyapılacak;ataması yapılan öğretmenlerin görev yerleri valiliklerce belirlenecektir.

 

 

 

İNSAN KAYNAKLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ


Arhavi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Hükümet Konağı Kat 1 - 0466 312 27 76 / 0466 312 29 44 / 0466 312 46 02 (Bütçe Birimi)

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.